Thursday 3 January 2013

Merana Kerana UNTA !

 
Assalamualaikum.. 

Sorry sebab lambat update blog ni macam dah penuh dengan habuk dah.. fuuuuuuuu...
Maklumlah sekarang ni kan musim final exam.. busy sangat-sangat.. Even diri sendiri pun "hampir" tak terjaga. HAHAHA. 

BUSY + STRESS + PENAT + O _ O = Result ? 
Aku redha tapi bukan pasrah sebab aku dah berusaha sedaya mungkin. Wahh
Exam sudah bermula pada 02/1/2013.. First paper pulak adalah Business Communication. Gila punya Gila. Fuhhh . Stress juga weii. Tapi Alhamdulliah sebab dapat jugak jawab walaupun rasa ragu-ragu juga. #ehhh . Esoknya pulak 2 killer paper sekaligus.. Paper Organizational Behavior dan Business Statictic... Rasa nak pengsann saja tapi demi rasa tanggungjawab tu aku kena juga kuatkan hatiiii.. Kedua belah otak aku berfungsi untuk menelaah semua dalam buku tu. 

Otak Kiri - Business Statistic
Otak Kanan - Organizational Behavior

Dan.... aku berhasil juga jawab walaupun rasa pelik dan kelakar juga dengan jawapan yang diberikan itu. HAHAHA. Aku berserah pada Allah sahaja. Moga nampaklah keberhasilannya tu erkk. 

Tapi... moment paling lucu adalah disebabkan oleh paper OB yang membuat seluruh jiwa raga budak tahun 2 SPKAL dan sesetengah senior juga merasa tersiksa jiwa raga disebabkan munculnya UNTA ( CAMEL Theory ) dalam soalan yang mengundang cacian dan kehampaan dalam wajah-wajah mereka dan termasuklah aku sendiri. HAHAHA . 

Persoalannya... Kenapa mesti UNTA  ?? Tiada haiwan lain kah ? Dah lah UNTA tu lemah semacam ! Pelik :O . Huhh :/ 


Ni lah UNTA bagi yang tak tahu tu ! HAHAHA. Manalah tahu kan ada yang lupa-lupa ingat. Jangan malu lah.. Tak salah punggg..

Apa-apapun aku berhasil juga jawab walaupun dengan gorengan tahap MasterChef yang paling cun lah orang bilang. Kekeke XD. 

Akhir sekali... Aku rasa macam rasa lega sikit sebab 3 paper dah lepas ! Now, masih ada 3 paper lagi yang menanti.. Huhh :/ Moga aku bersedialah.. Doakanlah keberjayaanku ya..Nanti aku pun doakan kalian juga bah..
Harapan terakhir.. Moga Dr. Magdelene bagi kelonggaran bila memeriksa kertasku tu.. Sayangilah aku..Pleaseeeeee :)))) 


                     p/s : Selamat Maju Jaya pada semua yang ambil exam tu yaa... Saling mendoakan kejayaan kita bersama...  Ingat tak baik pentingkan diri #ehhh. 




No comments:

Post a Comment