Wednesday 26 December 2012

Berjinak seketika..

Assalamualaikum/ Selamat Sejahtera dulu bah...

Nahhhh.... Mula sudah aku ingin berjinak ke alam yang entah real atau fake nii. Tapi apa yang diharap semuanya real belaka saja. Starting ni.... Tak tahu nak cakap apa ! Maklumlah... Macam freshie gituuu.. kekeke. Tapi.. tengok kengkawan aku semua dah terer ohh . So, aku ni dah terlambat lah yer ! Demmnnnn... Malunyaaaaa.... ( ~_~) . Tak apa lah..

Dalam blog ni aku just nak kata aku akan tulis apa saja yang aku nak. Macam medium untuk aku curhat gituu... alahhh semua pun sama jugak kan.

Gambar di bawah ni lah empunya blog ni .. Tak jugak hensem tapi manis lah orang bilang. Hahaha . Orang biasa panggil Sabril sebab nama penuh pun Sabril kan. Haha . Tapi di KAL ni segala nama keluar.. Pelik jugak kekadang. Ehh

  • Sabril
  • Sobril
  • Soo Brieyl Brieyl

Nahhh... tu semua nama yang mereka panggil aku. Lantak lah.. Janji ada bunyi sikit lah.


Teka siapa ambil gambar ni ?? Hahaha

Layan perasaan bah dia...


Ok lah... Cukup lah setakat ni ya.. nanti kita coret corat lagi... Banyak sebenarnya nak bagitahu ni... Hahaha


                                                     p/s - Curhat = Luahan perasaan bah.

2 comments:

  1. sape amek gambar tuu ? hoho .

    ReplyDelete
  2. Sudah gaharu cendana pula sudah tahu bertanya pula. #ehh

    ReplyDelete